Sunday 28 August 2011

Berbuka Bersepah-sepah ;)

Salam Ramadhan semua!!!

Wuwuwu...rase macam tak best je bile tak dapat nak update blog lebih seminggu...haha..ni gare-gare nikmat broadband ditarik balik oleh ibuku, langsung aku kat kolej tanpa internet..Anyways, nak cerita pasal puasa tahun nih...SANGAT BEST!!! ni mungkin sebab puasa kali ni merupakan kali terakhir aku akan sambut dengan kebanyakkan kawan2 aku (sebab aku dah last year kat kolej..insyaAllah tahun depan dapat pegang gulungan diploma)..so, aku sambut puasa tahun ni lebih hangat meriah dari biasa...eh?? haha..

berbuka bersepah kali pertama tahun ni dengan kanak-kanak "3 Serangkai" kelas aku..buka kat The Mines, Serdang..mula-mula pening gak la nak berbuka kat mana..last-last berbuka kat Spices of Malaysia a.k.a. food court kat sini..habis berbuka ape lagi..meratah kat tempat lain pulak sesambil main arcade..huhu



Next, berbuka dengan sahabat-sahabat pegawai BSMM kolej akuh..berbuka kat Restoran Red Wok, Bangi (superb!!! ah tmpat tu!!!)..berbuka yang ni menyebabkan aku stress sebab pada masa yang sama member kelas pun buat iftar jugak..lepas aku dah consult seramai yang boleh, aku putuskan nak berbuka ngan pegawai BSMM..result ~ NO REGRET!! yosh! (sori dear classmates, sbb iftar yg aku join ni skali dengan majlis farewell 4 orang bakal mantan..huhu)





selepasnye pulak tu berbuka yg tak dirancang..plan ngan member berdua je nak berbuka..time nak pegi cafe nak beli juadah berbuka, jumpe classmates ngan member-member lain..langsung la berbuka sama-sama terus..hehe..(event yang tak dirancang, yang berlaku terus lagi best dr program yg dah dirancang)

*yg ni xde gambo*

last but not least, berbuka dengan sahabat-sahabat n teman-teman Batch 7 SMASKP...ni sangat best sebab lama dah tak jumpa diorang..batch 7 ni semua member-memmber kat skola dulu, dapat jumpe diorang balik terase sangat-sangat terharu..wuhuhu...hehe


p/s: Raye tinggal sehari dua je lagi...pergunakan ramadhan yang berbakii ni sebaiknye ye kawan-kawan!!! hehehe


No comments:

Daisypath Anniversary tickers