Tuesday, 14 February 2012

[Gempar] Lagi isu sejadah!!!

Dulu pernah femes pasal sejadah tegak berdiri..mula-mula sehelai, bila dah heboh makin banyak sejadah yang tegak 'berdiri'...pastu diam, takde dah kes sejadah berdiri...baru-baru ni dalam berita ade balik isu ni (aku perasan pasal kes sejadah ni dalam entri BEN ASHAARI yang ini *klik*)

Tadi tengah masyuk online fesbuk, ter-perasan kat wall ade member fb share photo...pasal SEJADAH lagi...haha..tapi, kes kali ni mmg bagi GELAK BESAR PUNYE!!! hahaha...ade orang buat gambar sindir baek punye pasal isu sejadah berdiri ni...betul ape yang dikongsikan abg Ben tu, orang kita ni suka sesuatu benda yang pelik (mistik) dari sesuatu yang memang nyata...banyak lagi benda yang patut kita hayati yang berkenaan dengan ciptaanNya yang memang nyata ada kat sekeliling kita...hayati bulan bintang pun dah boleh untuk kagumi ciptaanNya...

.......GAMBAR.......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


p/s: tak boleh blah gambar 'Nasihat Sejadah' tu...insaf taknak merempit dah tu...hahaha

----------SUMBER----------

2 comments:

Fendy said...

ramai sgt percaya pasal isu sejadah ni...kalau kain kapan berdiri..baru diorg tau...hehe

Farhan Zukri said...

haha...kalau kain kapan berdiri mmg dah tak lame dah tu..tinggal 1 jumaat je lagi..hahaha