Wednesday, 11 May 2011

Serius Malu Weh !!

Assalamualaikum..adui, gila lambat aku post entry ni..patutnya post ari ahad yang baru lepas ni..asek bizi je memanjang, tak nyompek den nak hapdate haa .. Hari sabtu lepas ade wedding invitation, classmate-ku nyer akak nyer wedding (banyak nye nyer) .. tempat kejadian, Dewan Kompleks Sukan PKNS, Petaling Jaya .. aku ngan bersungguh dari Seremban folo la skali 
.. 
Merempit sampai ke bangi - tinggalkan moto kt umah member - nek ktm ukm ke kl sentral - member lain berjemput 
.. 
Dah sampai semua, gigih la pi 'event' tu .. sampai pun, dah sampai ape lagi, perut kami ni satu keutamaan .. dah pulak, unexpectedly, kami jumpa housemate (roomate aku) - Hariz Shah .. dah pelahap perabis tu, dapat kontek si Khadijah (mmbr yang akaknye kawen ni) .. habis je, kami saling berpandangan .. sekali SALAH KENDURI laaa!!! Sumpah gile segan .. hahaha .. nak buat camna, dah la tengah melahap, habiskan la dulu .. tengah syok cekik darah kt kenduri orang, pengantin kenduri tu pi tegor tetamu, pulak dah .. kang kantoi, dengan kepantasan suapan + kunyahan + telan-an selaju 60 km/h, cepat-cepat habiskan & blah .. nasib baik, sket je lg 
.. 
Ghupenye kenduri si Khadijah tu kena kedepan sket, adoiyai .. masalah miscommunication, huhuhu .. datang-datang je kenyang sudah perut, nak bagi senang hati tuan punya kenduri, minum la sikit-sikit .. huhu .. Siyes, ber-'botox' aku hari tu, gelak tak berenti sampai kejang muka .. ngee~



1 comment:

Wan Fakhrul Rin said...

Makan dulu. Salah tak salah, settle kemudian. Agaga