Tuesday 5 July 2011

Dilemma

Salam!!!

arghh!!! benci gila laa..sangat bengang kalau dalam situasi yang mana aku kat tengah tp nak kena menjaga hati kedua belah pihak..

alkisah..aku tengah cuti midterm sekarang ni untuk seminggu..lepas cuti ni, memang sah-sah ada mid term exam yang 'syok habes!!' a week (or two) lepas midterm ni ade kursus organisasi untuk Hi-O's koko BSMM..lepas cuti midterm ni gak, kitorang dak kelas bakal ade drama staging (translate terus ko) yang kene di hafal skrip n praktis (rehearsal)..ni kira projek untuk subjek English Literature kitorang..tambah lagi ade 2 program DELS yang bakal menyusul (2 dr 3 program; 1 dah selesai) .. tambah lagi deretan 'hadiah' dari lecturer Islamic Literature & ade lagi yang belum di susun dalam to-do-list aku 

semua 'hadiah-hadiah' ni pilak kebanyakkannye kena diuruskan & diselesaikan dalam jangkamasa 2 minggu lepas cuti midsem ni .. dan kebanyakkannya juga berkaitan dengan dak-dak DELS .. orang akan fikir yang aku mengeluh..mungkin jugak betul .. aku ni ade masalah dengan time management .. so, in the end, things will be upside down - its kinda haywire & i dont wanna that to happen (amik ko..huhu) .. so, shud or shud i not join that kursus?? hurm..

LETS GET CRAZEEEE!!!!!!

2 comments:

Anasyg said...

pegilah wahai pejuang - kursus itu baek untk kesihatan jantung dan gayung - Ops ...

Farhan Zukri said...

eeiii...ape lucah2 ni..duniawi je..haha

Daisypath Anniversary tickers