Wednesday 14 September 2011

jom P E R A N G ! ! !

THIS IS SPARTA!!!!...hoih, bukan perang tu woh...ni nak pergi perang ngan kertas jawapan exam...huhu...sekarang ni dah masuk final exam untuk sem ni...tak lupa gak yang ber-UPSR, ber-PMR ngan ber-SPM...waktu hujung-hujung tahun ni la exam melambak-lambak datang jenguk..meh la, meh laa..huhu..

okeh..for those who will be seated for major exams, I wish you guys the very (very,very..) best of luck!!! do study till the last minutes & not study at the very last minutes...remember, study smart n hard..the result of your exams shows your efforts (you reap what you sow)..so, give your best n you'll have the best result..

hohoho...aku skang dalam sem 5..1 semester lagi untuk aku selesai urusan diploma (aduh, lepas sem 6 ade praktikal 3 bulan..tambah derita). doakan supaya aku n kawan-kawan sekolej lulus cemerlang, bak kata omputih: with flying warne..smoga aku n kawan-kawan aku lulus untuk sem ni, takde orang akan repeat subjek sem ni mase sem depan (nak graduate sama-sama la weh..kalau ade repeat paper, tak best laa)...smoga perjalanan proses menyiapkan thesis paper masing-masing berjalan lancar..huhu..

Untuk mereka-mereka yang akan mengadap exam wajib mesia (UPSR, PMR, SPM) buat terbaik wok!!! aku doakan korang semua dipermudahkan urusan n diterangkan hati (supaya senang n tenang) nak jawab exam nanti...dah keluar result nnt halo-halo la aku..okeyh, 'm off..b4 that, again, best of luck in your exams!!! hit them the best u can yaw!!! haha


p/s: ade kawan aku respon bila aku post gambar ni merata..katanya "we dont need luck, we need knowledge"..yup, i do 2nd that..but, duh! u guys r muslims..'luck' kat atas ni kira aku DOA-kan yg terbaik untuk kau..faham? what i was trying to say is, ilmu itu memang perlu, tapi, DOA PUN PERLU JUGAK...get it? good..hahhah..:P

2 comments:

Lam A'Aini said...

good luck ea . . .:D

Farhan Zukri said...

thanx semut langkawi!!! =D

Daisypath Anniversary tickers