Sunday 11 September 2011

Karipap karipap cinta best woo!!!

haha...aku gelak kat diri sendiri sebab aku cakap citer KKP tu best!! cam harem kot..entah lah..aku tak tengok lagi..minggu lepas aku ngan member-member skola dulu pi layan Hantu Bonceng kat TGV Seremban 2..terbaik toq wa cakap lu...wakakak..aku tak gheti nak cakap bahase rempit ni..ape celup rempit-rempit?! haha..keluar lagi..

Aku ade belek-belek blog Aliff Cullen pasal KKP...gilak laa..citernye kos produksi untuk KKp ni sampai rm1.90 juta...tapi, kutipan kasar setakat ni rm 190 000 je...sepuluh kali ganda rugi wooo...kalau macam tu, baik tak payah buat movie..

ada yang cakap salah satu faktornye ialah si Gambit Saifullah yang tak habis mintak kene reject ngan orang mesia nih..tangan + mulut yang kuat menganjing bila bengang (gambar bawah)..sebelum ni ade yang kepoh pasal MV lagu Prema Yin (arahan si GS gak) yang ade aksi lucah Shah Jaszle + Prema Yin..haih..macam mana orang nak jadik fan ko kalo perangai sebegitu hanjing...


tambahan, citer KKP tu heroin nye (Melia Aimellia) dalam citer tu merupakan pelajar terbaik lepasan al-Azhar..universiti yang tip top kat timur tengah tu..sekali tengok trailer, tudung nampak jambul, baju memang 'labuh' la, 'longgar' lagi..tak sangka la kan pelajar terbaik dari Azhar mesir camtu kan..haih =.=" ..kalau nak buat cerita tu, biar kene laa, biar orang tak suzzon (sangka buruk)..ni macam tu pulak kan..haizzz...
*ni trailer dia..biasa2 je kan?? haha




apa-apa pun HANTU BONCENG TERBAIK!!!!!!




No comments:

Daisypath Anniversary tickers