Sunday, 17 April 2011

Hepi Besday to you!!!!

~woot!!!! harini tanggal 17 April 2011 merupakan hari ulangtahun kelahiran seorang lelaki yang terhebat yang penah aku kenal..ya! tiada yang lain, of cos la besday Ayahku....tua sudah and makin tua..harini sambutan besday beliau yang ke 53..serba sedikit pasal beliau:

~Haruslah yang kiri tu ayah aku~
*beliau juge tak berape nak suka bab amik gamba nih..hehe
~En. Mohamad Zukri~
~17 April 1958~
~Sekarang keje Pegawai Polis~
~Strict + caring teramat~
*tak bleh bg lebih..bahaye..~ngeh3

"Selamat Hari Lahir, Sannah Helwa, Hepi Besday, Joyeux Anniversaire, Buon Compleanno, qu ni sheng er kuai le, etc. etc. to the greatest man ever, En. Zukri b. Jamaludin (our beloved ayah, abi, daddy, father, itay, etc.)..smoga dimurahkan rezki, hidup dirahmati Allah, dikurniakan nikmat kesihatan yg baik, hidup bahagia sejahtera dunia akhirat..~ameen."

Harini jugak besday sorang budak laki nih..haha..si akim..hah?! akim af?? bukan, mimpi la aku nak selebret besday dia..da la sebaya ngan aku + aku mana la minat akim af ni..tak pernah terminat langsung..akim yang ni adik angkat aku kat skola dulu..serba sedikit

*pergh...kerek siot muke ko..haha..jgn mara ye (da la cepat tacing..ngeh3)*
*curik gamba kat fb..wuwuwu*
~Zulhakim~
~17 April 1995~
~Form 4 (SBPI_)~
~budak paling baik giler kat skola, tp alhamdulillah akademik gempak~
*tu je kot..huhu..hutang adiah PMR dak ni x langsai lg..tunggu la fulus ade hendaknye, ade la hadiahnye*
-doa kat atas tu pun untuk enko jugak ye akim, gud luck utk SPM '12 tahun depan-

p/s: ibu bagi pezen jam cap buaya kat ayah..yang anak2nye plan nak setelkan kek..nak bakar sebijik tp harini dapur sgt bizi, ibu masak macam2..nak pi beli kat bakery, moto xbg pegi plak..haih -.-" tahun ni xdak kek..yg dak lg sorang ni..hur..kendian la ek..huhu

~ni la jam nye..crocodile ori woo, kire ok la dr omega ye tak~

4 comments:

Wan Fakhrul Rin said...

Woi2, ngate famili ak e? haha. Sanah helwah too btw

Farhan Zukri said...

@Wan Fakhrul Rin
erk...halamak..
tak pasan...hahahaha..sori3..

Seksi Bani said...

kim salam kat ayah! hehe

Farhan Zukri said...

@Seksi Bani
insyaAllah..huhu...maap la terlambat reply..huhu