Wednesday 6 April 2011

Wicked Wednesday!!! ~ 3R

السلام عليكم

evening peepz!! today is about wicked wednesday ~ 3R..ape benda alah 3R tu?? it's Riang Ria Rabu..yup, harini hari yang agak best diselitkan sikit elemen tak best (huhu)..well, orang tua-tua kata
dalam gembira mesti ada duka..

Hari ni best sebab ~ i've passed JPJ test untuk motor..dan korang akan respon cenggini "eleh, test motor pun nak kecohkan dunia ke?!"..motif!!! suka hati aku la..congratz me!! haha..(letak dalam bakul sendiri pastu angkat sorang-sorang)..cikgu aku compliment aku, dia bilang "kalau dekat Cott DA ni, percentage orang-orangan yang passed test motor sekali jalan adalah sangat sikit (maksudnya, diorang akan kena datang lagi untuk ulangan)..dan aku, antara orang-orang yang terselamat..i couldn't agree more with her, tadi aku nak pegi test JPJ, masyaAllah ramainye orang & sebahagian yang datang untuk amik test ulangan..yang baru 1st time test harini pun fail, kena buat test ulangan la gamaknye..

Done with driving test thingy, aku & clasmate (Ali) dah plan untuk pegi Restoran Anje Beriani Gam Johor (2) Grand Opening Day..tapi, sampai je rumah dari driving academy tadi, terus hujan lebat tak berhenti sampai nak dekat pukul 6..(darn!!! aku sangat-sangat terkilan okeh!!)..aku dah tekad sebenarnya..sebelum aku bergraduasi dari kolej, aku nak buat sumer benda-benda yang aku nak sangat buat, tak pernah buat & to make my friends happy..eventho perlukan belanja duit lebih & bergerak jauh..lagipun, sekarang aku dah masuk tahun akhir..i want to carve every single moment; every day; every time before graduation with sheer happiness..and to go to my friend's family restaurant is one of them especially on its OPENING DAY which i didn't manage to accomplish..what a disappoinment!! i'm really frustrated!! sungguh aku terkilan..but, somehow i'll come over her family's restaurant some other time..ni la yang aku cakap awal-awal tadi pasal elemen yang tak best..

For those who crave for Beriani Gam or want to have a taste of it, i would suggest RESTORAN ANJE BERIANI GAM JOHOR..nasi beriani diorang i think is the best nasi beriani i've ever tasted..restoran diorang ni jugak popular dekat area bangi & kajang (& it's infecting semenyih as the new branch just opened there)..detail restoran dibawah:


Restoran Anje Nasi Beriani Gam Johor
(Bangi branch)
15, Jalan SS 15/1C
Bandar Baru Bangi
43560 Selangor
Malaysia

Restoran Anje Nasi Beriani Gam Johor
(Semenyih branch)
Taman Pelangi Semenyih
No 63 G & 65 G
Jalan TPS 1/6
Kajang, Malaysia
*belakang tesco semenyih*

p/s: macam2 cara alternatif orang amik lesen ek, ade instructor citer ade perempuan sampai raba2 instructor..haa..amik skali..*tadi nampak ada MAK amik lesen kete, macam mana la identification die yek?..hehe..kelas kau mak!! haha =P

No comments:

Daisypath Anniversary tickers