Thursday, 28 April 2011

Sembuhkan-lah Dia ya Rabb~

~Shamil  (specky) dengan pakmus mase kursus PCA BSMM KUIS~

Assalamualaikum..baru sekian td aku dimaklumkan kat Fb, sorang sahabat setempat pengajian aku (KUIS), Ahmad Shamil Abu Bakar, dimasukkan ke hospital dengan positif menghidap penyakit denggi..innalillahiwa inna ilaihiraji'un..dapat je berita tu terus terasa nak gugur jantung..

Baru tahun lepas aku kehilangan sahabat dunia akhirat, arwah Muzakkir (akir) yang jugak disebabkan penyakit yang sama (denggi)..tahun ni, nak dekat beberapa minggu sebelum pendaftaran semester baru, dapat berita ni pulak..yang penting untuk masa ni adalah untuk pohonkan sebanyak doa supaya shamil sembuh dr penyakit tu & dapat balik ke kuis macam biasa..untuk shamil, anggap ni sbg satu ujian, kifarah kepada dosa2, & jangan cepat melatah..banyakkan-lah berdoa kpd-Nya, harapkan bantuanNya..kami sebagai kawan, sahabat, keluarga akan mendoakan yang terbaik untuk kau..semoga kau sembuh & selamat, dikurniakan nikmat kesihatan yang baik..

anda sekaliannya, minta untuk doakan yang terbaik untuk sahabat kami yg diatas ni..~ameen...

2 comments:

.:: Ka'a Ahmad ::. said...

astaghfirullah, bila kau dapat berita ni? nape ta btau ak?

Farhan Zukri said...

@.:: Ka'a Ahmad ::.

awal pagi td..dak bsmm post kt group bsmm..pagi2 buta xelok text orang..huhu